Ψηφιακές Συνεργασίες ΠΣΔ (πιλοτική λειτουργία)

Συχνές ερωτήσεις

Απάντηση:

Δυστυχώς δε μπορείτε. Ενώ μπορεί κάποιος να αποτρέψει τους μαθητές να ανοίγουν την κάμερα τους και να γράφουν στο chat δεν μπορεί να τους αποτρέψει να ανοίγουν το μικρόφωνο όποτε θέλουν.

Απάντηση:

Επιβεβαίωση στοιχείων Myschool: Παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε ότι οι ηλεκτρονικές σας διευθύνσεις (email) είναι σωστά καταχωρημένες στο myschool. Καθημερινά, η Κεντρική Ομάδα Τηλεκπαίδευσης ελέγχει την πληρότητα του myschool και προχωρά σε σχετικές ενέργειες, προκειμένου να λάβετε το email με τον σύνδεσμο ενεργοποίησης της ηλεκτρονικής σας τάξης.

Δημιουργήσατε δωρεάν λογαριασμό (free account) Webex (Webex Meetings ή Webex Teams), προτού να σας έχει έρθει ο σύνδεσμος στο προσωπικό σας email. Σε περίπτωση που έχετε ήδη δημιουργήσει τον δωρεάν λογαριασμό, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Κατεβάστε τις οδηγίες προκειμένου να απεγκαταστήσετε την δωρεάν έκδοση του Webex και να προβείτε στην εγκατάσταση της έκδοσης του λογισμικού που παρέχεται από το Υπουργείο και που σας δίνει πλήρη πρόσβαση την πλατφόρμα.
  2. Παρακαλούμε όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία, να μας στείλετε το ακόλουθο μήνυμα μέσω email στο cst@minedu.gov.gr: «Ολοκλήρωσα την διαδικασία απεγκατάστασης της δωρεάν έκδοσης του webex με την οποία είχε συνδεθεί το email μου».

Εναλλακτικά, εάν δεν επιθυμείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία που αναγράφεται στις οδηγίες, μπορείτε να δηλώσετε ένα νέο email στο myschool που να μην έχει συνδεθεί με webex λογαριασμό στο παρελθόν. Τα επικαιροποιημένα αυτά email συλλέγονται στο τέλος της ημέρας και αποστέλλονται σε αυτά σύνδεσμοι ενεργοποίησης (δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες από εσάς).

Απάντηση:

Οι υπολογιστές με windows 7 παρουσιάζουν διάφορα προβλήματα κατά την εγκατάσταση του cisco webex (ας μην ξεχνάμε η Microsoft έχει σταματήσει να υποστηρίζει με ενημερώσεις τα συστήματα αυτά).

Θα σας δώσουμε ορισμένες οδηγίες από την εμπειρία μας σε κάποιους Η/Υ με windows 7 όπου λύθηκαν τα προβλήματα. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μην εγκαταστήσετε την εφαρμογή και να συνδέεσται μέσω του φυλλομετρητή πιυ διαθέτετε (browser). Στην περίπτωση αυτή δεν έχετε την πλήρη λειτουργικότητα της εφαρμογής. Σε κάθε βήμα δοκιμάζετε αν το πρόβλημα λύνεται.

  1. Aπενεργοποιήσte το antivirus
  2. Δοκιμάστε εκεί που σας ζητάει url να δώσετε το https://minedu-gov-gr.webex.com
  3. Στο google chrome πηγαίνετε
    >πάνω δεξιά.....ρυθμίσεις....
    >scroll down και στο κάτω τμήμα επιλέγετε σύνθετες.....
    >επιλογή αριστερά "σύστημα".....
    >επιλογή  "Ανοίξτε τις ρυθμίσεις διακομιστή μεσολάβησης του υπολογιστή σας"....
    >επιλογή "για προχωρημένους.....
    >κάντε check το use TLS 1.2
    >Kάντε πάλι δοκιμή και αν ζητάει url βάλτε https://minedu-gov-gr.webex.com 
  4. "Μπείτε" στην ιστοσελίδα webex.com και κάνετε sign in (πάνω δεξιά) με το e-mail και τον κωδικό που βάλατε κατά το activate του λογαριασμού. Στη συνέχεια κατεβάστε την εφαρμογή που προτείνεται από την ιστοσελίδα και δοκιμάστε να την εγκαταστήσετε (είναι διαφορετική από αυτή που ήδη προσπαθήσατε να κατεβάσετε)
  5. Εγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις των windows και δοκιμάστε πάλι.  

Αν τελικά δεν τα καταφέρετε "παίρνετε" screenshot την οθόνη με το μήνυμα και τη στέλνετε στο cst@minedu.gov.gr.

Απάντηση:

Αναζητώ στο internet (δίνοντας το μήνυμα που μου έβγαλε) για να εντοπίσω την αντίστοιχη ενημέρωση των wιndows. Δοκιμάστε

  • για windows7 32bit (x86) την ενημέρωση ΚΒ2533623 (https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=26767)
  • για windows7 64bit την ΚΒ3033929 (https://www.microsoft.com/el-gr/download/details.aspx?id=46078). 

Όταν τελειώσουμε κάνουμε reboot τον υπολογιστή και δοκιμάζουμε πάλι.

Απάντηση:

Για να μπορεί ο μαθητής να παρακολουθήσει με τηλέφωνο το μάθημα πρέπει πρώτα ο καθηγητής να ξεκλειδώσει την αίθουσα πηγαίνοντας στο μενού Meeting και να επιλέξει Unlock Meeting. Στη συνέχεια μελετήστε εδώ  https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/tileekpaideusi_odigies_sindesi_meso_tilephonou_mathitis.pdf

Απάντηση:

Η διαδικασία αποτελείται από 2 στάδια

  1. To activate του λογαριασμού από το mail που έστειλε το Υπουργείο.
    Μπορείτε να το πραγματοποιήσετε από οποιοδήποτε Η/Υ. Πατάτε το activate και ορίζετε password όπως σας ζητάει (εντόε 48 ωρών γιατί ο σύνδεσμος λήγει). Στην ιστοσελίδα που σας εμφανίζει κατεβάζετε το webexapp ώστε να μπορείτε να κάνετε την εγκατάσταση της εφαρμογής.
  2. Εγκατάσταση της εφαρμογής.
    Εγκαθιστάτε την εφαρμογή webexapp που κατεβάσατε στο πρώτο βήμα στoν υπολογιστή σας ή μεταφέρετε το αρχείο webexapp  και το εγκαθιστάτε σε οποιοδήποτε άλλο υπολογιστή.

Απάντηση:

Αν η εφαρμογή είναι ήδη εγκατεστημένη και υπάρχει η ανάγκη ένας άλλος χρήστης να  ανοίξει από αυτόν τον Η/Υ, στο δικό του «δωμάτιο», τότε επιλέγετε, από το «παραθυράκι» της εφαρμογής webex meeting, το εικονίδιο  γρανάζι και επιλέγετε sign out. Στο παράθυρο που εμφανίζεται κάνετε sign in με άλλους κωδικούς.

  • Αν δεν θυμάστε τον κωδικό σας όταν κάνετε sign in --> επιλέγετε forgot password --> εμφανίζεται ένα πεδίο στο οποίο πρέπει να πληκτρολογήσετε έναν εξαψήφιο αριθμό, που έχει ήδη αποσταλεί στο e-mail σας --> πληκτρολογείτε τον εξαψήφιο αριθμό και σας έχει αποσταλεί --> εμφανίζεται παράθυρο όπου πρέπει να πληκτρολογήσετε (δημιουργήσετε) τον νέο κωδικό σας (προσοχή τον κωδικό αυτό  πρέπει να τον φυλάξετε, για να τον έχετε διαθέσιμο όποτεδήποτε σας ζητηθεί, όπως στην προκειμένη περίπτωση). Αυτόν τον νέο κωδικό, πληκτρολογείτε στο βήμα που σας ζητήθηκε ο κωδικός και δεν τον θυμόσαστε.

Απάντηση:

Έχετε δύο τρόπους να λύσετε το πρόβλημα

  1. Να στείλει η ομάδα στήριξης του σχολείου σας email στο cst@minedu.gov.gr και να ζητάει την εκ νέου αποστολή
  2. Μπαίνετε στο https://minedu-gov-gr.webex.com/, πηγαίνετε πάνω δεξιά και επιλέγετε sign in, δίνετε το email σας (αυτό στο οποίο σας είχε έρθει ο σύνδεσμος)  και επιλέγετε forgot password. Στη συνέχεια θα λάβετε στο email σας εναν 6-ψηφιο κωδικό που θα συμπληρώσετε στην οθόνη που εμφανίστηκε και θα σας ζητηθεί να ορίσετε password. Έτσι θα ενεργοποιηθεί και ο λογαριασμός σας.

Απάντηση:

Μεταφέρετε το αρχείο (εφαρμογή) webexapp, που κατεβάσατε στoν υπολογιστή σας, (όταν είχατε κάνει activate στο e-mail που είχατε λάβει) και το εγκαθιστάτε σε οποιοδήποτε άλλο υπολογιστή.

Επίσης το αρχείο webexapp μπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση: https://minedu-gov-gr.webex.com/,  επιλέγοντας την εφαρμογή: Cisco Webex Meetings Desktop App.

Αφού εγκαταστήσετετην εφαρμογή, εισέρχεστε με τους κωδικούς που ήδη έχετε.

Απάντηση:

Τα στοιχεία των σχολείων/μονάδων που ανήκει ο εκπαιδευτικός ενημερώνονται αυτόματα από το mySchool. Αν παρατηρήσετε κάποια ασυνέπεια, παρακαλούμε αποστείλετε email στο helpdesk@att.sch.gr ή eclass@sch.gr

Απάντηση:

Για ζητήματα που αφορούν στην e-me, μπορείτε να  επικοινωνήστε με την υποστήριξη χρηστών στο support@e-me.edu.gr ή στα τηλέφωνα 210 3350859 / 210 3350748 (Δευτ.-Παρ., 10:00 - 18:00).

*Επίσης υπάρχει ενημέρωση από την πλατφόρμα E-me [03-04-2020] ότι οι εφαρμογές "e-me Assignments" και "Αρχεία" είναι σε διαδικασία αναβάθμισης, για να υποστηρίξουν τον ραγδαία αυξανόμενο αριθμό χρηστών

Απάντηση:

Πρέπει οι μαθητές που έχουν αποκτήσει λογαριασμό ΠΣΔ να κάνουν τουλαχιστον μια φορά LOGIN στο eclass για να μπορέσουμε να τους εγγράψουμε σε μάθημα.

Απάντηση:

Για όσους εκπαιδευτικούς έχουν ξεχάσει το όνομα χρήστη ή/και τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

  • Βήμα 1: Αν δε θυμάστε αν έχετε λογαριασμό στο ΠΣΔ πηγαίνετε στο https://register.sch.gr/password/reset_password/ και δώστε τον Αριθμό Μητρώου εκπαιδευτικού. Αν σας πει ότι δε βρέθηκε τότε μεταβείτε στη σελίδα https://register.sch.gr/teachers/ και πατήστε στο «εγγραφείτε».
  • Βήμα 2: Αν έχετε λογαριασμό και δε θυμάστε όνομα χρήστη ή/και τον κωδικό πρόσβασης πηγαίνετε στη σελίδα https://register.sch.gr/password/reset_password/ και δίνετε όνομα χρήστη ή Αριθμό Μητρώου εκπαιδευτικού. Σας δίνονται τρεις τρόποι ανάκτησης:

 

1,2) Αν είχατε καταχωρίσει κινητό ή e-mail ανάκτησης λογαριασμού δε θα έχετε πρόβλημα. Η ανάκτηση γίνεται εύκολα επιλέγοντας έναν από τους δύο τρόπους και ακολουθώντας τις οδηγίες.

3) Κάνετε ανάκτηση κωδικού μέσω fax (2144-169731) ή email (helpdesk@att.sch.gr) ή αίτημα στο helpdesk (http://helpdesk.sch.gr/):

  1. Στέλνετε με fax ένα αίτημα υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από τον διευθυντή του σχολείου που υπηρετείτε
  2. Στέλνετε με fax ή e-mail εσείς ο ίδιος αίτημα μαζί με μία φωτοτυπία της ταυτότητάς σας μπρος/πίσω
  3. Υποβάλλει ο διευθυντής αίτημα στην ιστοσελίδα http://helpdesk.sch.gr/ (σύνδεση με κωδικούς e-mail του σχολείου)

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε κάθε περίπτωση στο αίτημα πρέπει να αναγράφονται και τα παρακάτω στοιχεία:

  • Σχολείο ή άλλη Μονάδα ή Υπηρεσία που υπηρετείτε
  • Αριθμό Μητρώου
  • Ειδικότητα
  • Προσωπικό e-mail
  • Κινητό Τηλέφωνο

ΠΡΟΣΟΧΗ:
OTAN ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ Η ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟ

  • Μεταβείτε στην ιστοσελίδα www.sch.gr
  • Στο πάνω μέρος της σελίδας επιλέγετε mysch
  • Δώστε τους κωδικούς σας (ζητάει ίσως δυο φορές τον κωδικό)
  • Ελέγξτε στη σελίδα που εμφανίζεται αν έχετε καταχωρίσει κινητό ή e-mail ανάκτησης (άλλο από του ΠΣΔ). Αν όχι καταχωρίστε τα και κάνετε αποθήκευση αλλαγών.

Έτσι δε θα έχετε πρόβλημα αν κάποια στιγμή χάσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Απάντηση:

Αφού ενημερώσετε το νέο e-mail του εκπαιδευτικού στο myschool μπορείτε να στείλετε e-mail στο cst@minedu.gov.gr και να ενημερώσετε για την αλλαγή ώστε να αποσταλεί σύνδεσμος ενεργοποίησης της ηλεκτρονικής του τάξης. 

Απάντηση:

Αντιπαραβάλλετε τα στοιχεία του παιδιού αλλά και του κηδεμόνα που είναι καταχωρημένα στο myschool. Πρέπει να ταυτίζονται, γιατί γίνεται διασταύρωση με το Myschool. Έτσι για παράδειγμα αν στο myschool το όνομα του παιδιού έχει τόνους, πρέπει αντίστοιχα να βέλετε τόνους και κατά την εγγραφή του στο ΠΣΔ.